Zgłoszenie 795

Tytuł projektu: Szach-Mach​ - interaktywna plansza do gry w szachy, go i warcaby, wspomagana AI​

Autorzy projektu: Antoni Gzara, Amelia Jusiak, Krystian Zacharzyński

Mentorzy projektu: Mateusz Nawrot

Szkoła: Zespół Szkół Elektronicznych w Lublinie im. Obrońców Lublina 1939 roku w Lublinie

Cel 4. Dobra jakość edukacji

SzachMach to interaktywna plansza do nauki gry w Szachy, Go i Warcaby wspomagana sztuczną inteligencją. Projekt umożliwia naukę logicznego i abstrakcyjnego myślenia, łącząc nowoczesną technologię z tradycyjnymi grami z różnych kręgów kulturowych.

7
Głosy
87
Wyświetlenia
2 miesiące
Od daty publikacji

Głosowanie zakończono 12 dni, 9 godzin i 35 minut

Przewijanie do góry